Thanks for coming. this is just a simple blog datang dari hati dan nak dikongsikan ngn korang sumer. maaf di atas segala kekurangan. cadangan dan kritikan membina amatlah di alu-alukan. hit follow or leave a comment or shout if u like. Arigato-na! ::XOXO::

duit beli gula2

Sunday, May 6, 2012

Happy Birthday Big Brother :)

Assalamualaikum.
::6 May 2012::

Happy Birthday to my abang tersayang, Mohd Suhaimi Husin yang ke 33. Dari aku dan budak 2 orang ni:

Nina's Birthday Card

Kakak's Birthday Card
 Kakak yang bagi idea suh buat sumething for papa dia. aku mula2 memang malas nak buat lagi2 xde kelengkapan yang betol nak buat birthday card. >.<  last2 bantai je la. aku pegi korek storage box cari color paper, potong 2 then bagi kat budak berdua ni. naseb baik Izz Ziqri tengah tido time tu. phew! so with the help from color paper and  pencil plus, aku ajar + lukis sket dalam kad tu maka terhasil lah birthday card yang comel ni :P

cover depan kad nina dan kakak
Aku just lukis gambar and dorang berdua yang kaler. kakak punya wishes tu dia yang tulis sendiri tp aku la ajarkan dia cne nak eja words tu. Nina pulak, dia lom pandai nak menulis, so aku kena la pegang tangan dia and tulis. Dorang hepi sangat buat kad2 ni and pastu, kakak cakap kt aku, " Suena, kite buat untuk mama pulak, nak?". Ahh sudaaahhh.. =.=" aku jawab," Yela2,.. buat sekali untuk Hari Guru nanti". 


Note: thanks to miss Miera Kassim  sudi follow kiteww and jadi first yang tersenarai dalam Osum Posum People. I love u laah! :)

No comments: